26 November 2013

Berkarya Di Dinding Bilik


Assalammualaikum.


Sebelum tidur nak jugak publish entri. Semalam singgah rumah makcik main dengan kucingnya. Nanti nina post pic kucing tu eh. Dah alang2 masuk bilik encik teruna. Muda lagi tau baru lepas SPM PMR. Aku perasan perangai melukis tu sejak tahun lepas. Pulak tu mamanya belikan DSLR sebijik macam aku. Well, aku kot yang ajar dia bab2 seni halus nie. Ngeh..ngeh. Dah nampak cita2 nak jadi graphic designer kot.



Alangkah seronoknya kalau dapat travel/melancong ke semua tempat di dinding bilik Kimi tu. Emma Maembong ada buka kelas lukis tak? Weee ~~ Gudnite semua :) 




14 comments:

reenapple said...

cantiklah! Aku nak hias bilik aku gini la.

NinaAz said...

Kreatifnya diaaa. Kat dinding pun jadik!

Azlan Strider said...

seronok kalau ade bakat melukis macam nie...boleh hias2 dinding bilik..

Regards,
-Strider-

Puan Gojes said...

heee. kretip sungguh kimi ni kan. sesuai ar jadi graphic designer nanti. :)

Kathy R'bain said...

cantik lukisannya..

Raudzah Z said...

So cute..memang ada bakat...

adrianna syaz said...

Wah..cntiknya lukisan dia ni...mmg berseni sgt ni.. :D

Vee Zawiah said...

impian + usaha = kenyataan ...

LYAfrina said...

serius..comey n kretip lak..

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) said...

Berseni sungguh.. cute jer tengok.. ;p

Fiza Rahman said...

Cantik lukisan tu.

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

penuh kesenian.. :D

Mime MF said...

Comel2 lukisan dinding tu...*Kagum!>.<

Yun Sing said...

Berbakat tul .__. ingat lagi kat Penang ^^" Yeap2 Malaysia xde ke? :/

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com