11 Jul 2015

Kad Raya #1 Dari Shida Radzuan

Salam Readers..

Kad raya pertama tahun 2015 ni dari Shida Radzuan. Terima kasih dear ! Diterima pada 30 June lepas. Baru harini dapat review dalam blog. Hehe.. Kalau nak tahu, kad raya Nina di print dari Shida. Cantik sangat kadnya. Tahun depan boleh print banyak-banyak lagi :)




19 comments:

  1. salam ramadhan, wah bestnya dpt kad raya ;p

    ReplyDelete
  2. wah, kak shida bg kad raya. kite pernah dapat dulu. hehehe

    ReplyDelete
  3. WAh2 ~

    macam nina pulak kat kad raya tuh...

    ReplyDelete
  4. Thanks nina..selamat hari raya :)

    ReplyDelete
  5. salam aidil fitri mohon maaf zahir dan batin ...

    ReplyDelete
  6. Wah lawanya kad raya
    Tahun ni xde kad raya langsung hihi

    ReplyDelete
  7. tak pernah dapat kad raya sejak dah keje ni..huhu
    selamat hari raya :)

    ReplyDelete
  8. hehehe syokla yeee dapat kad raya =D

    ReplyDelete
  9. dapat jugak kad raya nih..

    ReplyDelete
  10. Sejuk je mata tgk tone biru cantik kad ni.

    ReplyDelete
  11. avatar penulis kad raya yg ni sweet aje ... suka suka :)

    ReplyDelete
  12. Tahniahh dot kad raya.. Hehe

    ReplyDelete

Hye Readers ❤

Komen anda sangat berharga. Komen yang mengarut etc akan di delete!!

Cepat atau lambat, In Shaa Allah, owner akan terjah ! =) Terima kasih drop komen.

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com