22 Jul 2015

Kad Raya #4 Dari Eka Tikah

Salam Readers..

Kad raya ke 4 dan rasanya yang terakhir pada tahun 2015 ni dari Eka Tikah. Terima kasih sis ! Diterima pada 14 Julai. Baca lepas tu lupa nak review. Hehe.. Comel kad raya Eka yang tema serupa macam blognya :) Terima kasih sudi pos kad raya. Tahun depan boleh pos lagi kepada blogger's. Heee..




10 comments:

  1. Wah..dapat kad raya ye nina..comel kadnya..

    ReplyDelete
  2. Best kan dpt kad raya camni... Nostalgia sangat... He He He...

    ReplyDelete
  3. Cantik dan chomel designnya :)

    ReplyDelete
  4. alolo ... comel nya kad raya ni :)

    ReplyDelete
  5. dah lama dah raya ... still dapat kad raya lagi, bestnya :)

    ReplyDelete
  6. ok tetiba lagi bersemangat nak bagi kad raya kat kawan2 blogger nanti

    ReplyDelete
  7. raya tahun dpn nina anto kad raya kat akak tau...

    ReplyDelete

Hye Readers ❤

Komen anda sangat berharga. Komen yang mengarut etc akan di delete!!

Cepat atau lambat, In Shaa Allah, owner akan terjah ! =) Terima kasih drop komen.

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com