20 Nov 2021

Innershine Berry Essence Mencantikkan Dari Dalam

Assalamualaikum Readers


Innershine Berry Essence Mencantikkan Dari Dalam | Busy dengan kerja, blog terabai. Mula berjinak-jinak nak makan supplement. Ramai kata kecantikkan diri bermula dari dalam. Jika jaga dari dalaman diri kita, insyaAllah luaran cantik dari segi kulit (perangai pun). 


InnerShine Berry


Kalau nak makan buah memang susah. Semakin bertambah umur ni, makin kurang kolagen, kulit kusam dan kedutan. Hanya minum sebotol InnerShine sebelum tidur dapat mencantikkan badan.





InnerShine pati berry terbaru ni diperbuat dari 7 jenis beri antara khasiatnya :


1. Blueberries - Mengandungi anthocyanins bagi melegakan mata letih dan melancarkan peredaran darah.


2. Blackcurrant - kaya dengan vitamin C dan flavonoid.


3. Cranberry - antioksidan merawat kerosakan radikal bebas.


4. Chokeberries - tinggi antioksidan untuk mengurangkan risiko keradangan mata.


5. Strawberry - melindungi mata dan menstabilkan tekanan mata.


6. Acai Berries - mencegah kebocoran kapilari dan mengurangkan keletihan.


7. Elderberries - sumber nutrien yang sangat baik kepada kapulari urat, arteri dan baik untuk mata. 


Rasa kulit wajah lembut dan kurang berminyak. Lepas minum InnerShine jangan lupa minum air kosong 2 liter sehari untuk dapatkan untuk dapatkan kulit yang lembab.



9 comments:

  1. tak pernah cuba minuman macam ni. sejenis yang takut nak mencuba benda baru..hihi

    ReplyDelete
  2. Lama tak minum innershine ni. Suka yang purple tu. Dulu rajin gak amalkan

    ReplyDelete
  3. Jenis supplement flavour campuran berries ni sedap. Rajin jugaklah nak minum nanti kan. Kena konsisten consume ni.

    ReplyDelete
  4. Ya Allah..bila tengok iklan selalu berkobar2 nak beli..pastu terus lupa.
    Memang teringin pun nak beli dan cuba.

    ReplyDelete
  5. Tak pernah minum yang barries nie..

    ReplyDelete
  6. Akak suka sebab ada macam-macam beri dalam ni :)

    ReplyDelete
  7. Ada cuba. Sedap. Tapi itulah kena beli banyak botol untuk minum tiap-tiap hari.

    ReplyDelete
  8. aida pernah consume innershine maya karin ni dulu.
    berpantang izzat hingga dia umur 5-6 bulan.
    ok la. nice rasanya. boleh diminum :)
    aida ni ngelat makan jamu yg tak sedap!
    yg ni ok. sedap!!!

    ReplyDelete

Hye Readers ❤

Komen anda sangat berharga. Komen yang mengarut etc akan di delete!!

Cepat atau lambat, In Shaa Allah, owner akan terjah ! =) Terima kasih drop komen.

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com