10 February 2018

ArsyadxSyuhada Wedding Day @ IPD Sungai Petani

Assalamualaikum Readers 😃


Orang kahwin kita tumpang seronok dan makan. Majlis kalini memerangkap kawan bf dan kawan tempat kerja lama. Seronok bukan main makan beradab sekali. Hehe..

Brownies, biskut Munchys, Strawberi. Makan berdua dengan bf lupa pengantin

Ex officemate. Semua solo lagi. 2 orang Berastagi dan Lombok


20 Jan lepas majlis ni, dah jadi pengantin lama dan jatuh hari yang sama majlis kenduri kawan study di Muo. Kena berkorban salah 1 😂😂


Mesti nak selfie dengan pengantin. Selamat pengantin baru Arsyad & Syuhada

Susah payah pos kad. Nanti pos hadiah pulak baru adil. Hee


Sepanjang majlis kena bahan. Bila kenduri sendiri. Sampai seru kahwin la, tu semua kerja Allah 😆


6 comments:

Raydah said...

thinking about the same thing. how will it be masa kenduri sendiri. omgggg

nohas said...

dah lama tk gi kenduri, bulan depan cuti skolah..hrp2 ada jemputan..hihi..

dear anies said...

barakallahulakuma... kata nk kasi aiskrim ngan brownies tu? ;-)

Mrs. A said...

Eh! eh1 ciksukataip jadi juru kamera ka time ni no ;-)

hainom OKje said...

Aduhhh geramnya tengok brownies yg pecah pecah permukaan dia tu NIna....
Biasalah ....time time ginilah terliur tengok kengkawan memasing sibuk kawen...Awak terpaksa hadap org tanya .... Betullah tu kan asal sampai jodoh insyallah adalah nanti tu..... Masa tu kalau jemput jangan tak dtg pulakkan ..... hihihihi

Nina Mads said...

Mrs. A : Haahh ye jadi juru kamera hehe

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com