28 July 2019

New Sunlight Grapefruit & Rose Hip Review

Assalamualaikum Readers
 
 
Sunlight Baru Grapefruit Dan Rose Hip | Suka sangat dengan Sunlight, kesetiaan dengan brand ni takkan pernah berubah. Hari-hari kita cuci pinggan, periuk dan segala macam jenis peralatan dapur. Entri sebelum ni, Nina paling suka yang Anti-Odour sebab wangi! Bila dah nak habis pencuci Sunlight tu mesti nak beli yang baru, sekali Nampak sunlight baru ni dengan warna peach. Wow menarik untuk dicuba.
 

New Sunlight Grapefruit & Rose Hip

Sangat lembut untuk kulit tangan

 
Bau yang wangi hasil campuran buah dan bunga ros. Bau sangat lembut dan tahan di tangan. Bila ada pencuci pinggan yang wangi macam ni, nak cuci pinggan pun tak rasa malas-malas dah. Hahaha.. Bukan bermakna sebelum ni pemalas cuci pinggan. Cuba la sebelum kehabisan stok! 



5 comments:

  1. Hat ni wangi gak.. Akak suka yg joy kaler pink tu.. Wangi sgt

    ReplyDelete
  2. Ada nampak tapi tengok je.. hehehe.. try bau memang wangi..

    ReplyDelete
  3. macam mak maaak da ni hehehe jeng jeng..
    Sunlight skrng pun makin maju da. ada yang baru ni macam2 kan..

    ReplyDelete

Hye Readers ❤

Komen anda sangat berharga. Cepat atau lambat, In Shaa Allah, owner akan terjah ! =) Terima kasih drop komen

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com