1 March 2013

Bilik Tidur Impian


Assalammualaikum.



Mood membuat peta sudah datang menjelma. Entry kali nie pasal bilik tidur. Elok sangat mata pun dah nampak kambing 2 3 kat screen. Oke, aku mengantok awal harinie. Tadi petang dapat tidur kejap saja di ofis. Tersangat best kalau dapat bilik tidur dengan rekaan yang cantik.


Memang sudah diidamkan bilik tidur begini. Aww.. bunyi pelik je kan. Abaikan semua tu.. Sekarang rekaan dalaman bilik tidur memang cantik-cantik, harga pun konfem cantik lagi. Untuk orang yang susah sangat nak tidur boleh tengok tapi kalau lepas ni susah nak bangun, aku tak bertanggungjawab. Serius syok kalau dapat tidur di bilik yang macam ni. Wee,, 




Selamat malam semua


4 comments:

izzuan said...

krohhhhhhhhhh

Amanina said...

-______________-

Nick Nashram said...

kalo bilik tido camni rasanye x bgn p keje kot..lebih2 kalo time hujan..huhu

Amanina said...

Hehe.. a'aah kan. Memang best tido

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com