12 Sept 2018

Selamat Pengantin Baru Wawa Dan Fiky

Assalamualaikum Readers..

 
Musim kawen-kawen kembali lagi, apatah lagi jatuh hari cantik, mesti pengantin pakat-pakat nak buat kenduri pada tarikh 18/8/2018 kan? Tak terkecuali kawan study ni. Hari kejadian, bila upload gambar wedding dalam IG, penuh wall dengan gambar pengantin. Hahaha.. Penangan angka 888
 
 
Gegadis yang masih belum bertukar status
 
Nasi minyak. Makan sikit sebab nak makan benda lain pulak
 


Kali ni kita ke Batu Gajah, Perak. Tak tau pulak pengantin dah pindah rumah baru. Nasib baik ada sorang kawan tahu jalan kalau tak mau sesat. Orang Ipoh pun sesat tak jumpa rumah pengantin. Haha.. Itu pentingnya papan tanda di jalan atau banner. Alhamdulillah sampai juga.


 
Tulis kata aluan

Tunggu turn nak selfie dengan pengantin.. Kami masih sweet
 
 

Kalau ke kenduri kawan-kawan, selalunya ternak lemak, cuba makanan apa yang ada dan lastly mesti selfie dengan pengantin. Dalam masa yang sama 'survey' atau lebih senang study untuk majlis sendiri. Tengok goodies, barang hantaran berapa, tema baju pengantin warna apa, bridemaids berapa orang dan baju warna apa dan apa kerja bridemaids selain selfie memanjang. Hahaha.. Oppss nasib pengantin tak tau link blog.
 
 
Ok stop merepek, yang penting pengantin harus lah pandai selfie !! itu pun wajib jugak. Kalau tak gambar tak lawa. Maceh bf sanggup teman dan tunggu sampai Nina habis makan, sembang, selfie. Haha.. walaupun dulu dia sebahagian dari budak-budak kolej.
 
 
 
Hantaran pun meriah
 
Nina dengan kawan geng kursus MARA
 
 

SELAMAT PENGANTIN BARU

FARAH WAHIDAH MOHAMAD ZUHAIDI
&
FIKY REZKI BASRIL

 
 
“Love is like a puzzle, when all the right pieces are put together”
“Every love story is beautiful, but ours is my favorite”
*Suka quote dari pengantin ni


5 comments:

  1. selamat pengantin baru! sronok tengok orang kahwin haha

    ReplyDelete
  2. wahhh, selamat pengantin baru untuk kawan awak. cuti cuti ni musim kenduri kendara aja ye. jenuh mengatur rumah kenduri

    ReplyDelete
  3. kikiki.. Part ternak lemak tu setuju sangat.. Masa nielah nak cuba macam-macam makanan tambah yang jarang ada di kenduri kahwin.. Tahniah buat kawan nina..

    ReplyDelete

Hye Readers ❤

Komen anda sangat berharga. Komen yang mengarut etc akan di delete!!

Cepat atau lambat, In Shaa Allah, owner akan terjah ! =) Terima kasih drop komen.

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com