26 Feb 2021

Terima Kasih Blogger Sal

 Assalamualaikum Readers


Terima kasih Blogger Sal yang susah-susah pos hadiah giveaway nun jauh dari KL dan berkomplot dengan Blogger Anies 😂😂 Cerita mek Nis tu sambung entri lain. Sabtu lepas, alhamdulillah selamat mendarat parcel di rumah MIL, punggung pun tak panas lagi dah Poslaju hon depan rumah. Memang dah agak parcel Sal yang sampai bukan parcel orang lain. Dalam rumah tu kaki shopping on9 ada 4 orang tak termasuk Nina 😎


Terima Kasih Blogger Sal, menarik hadiahnya

Mouse pad + Keychain Aussie & Indonesia + FM Korea & Aussie


Tersenarai antara 15 orang pemenang GA pertama yang Sal anjurkan. Alhamdulillah meriah. Tahniah buat semua pemenang. Semoga murah rezeki Sal dan rajin-rajinkan lah BW ke blognya. Banyak kisah yang menarik untuk dilihat dibaca. 


17 comments:

  1. Wah banyak jugak tu . Boleh jadi kenang kenangan

    ReplyDelete
  2. Seronoknya dapat hadiah... Tahniah sis!

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah..blogger sal dan anies sentiasa berkomplot tu. hihi
    Tahniah nina. Seronok dapat hadiah comel dari oversea :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azhafizah : Dorang bff bagaikan belangkas. haha. Terima kasih Fiza :)

      Delete
  4. Haha. Ye ke x kaki shopping online. Cam x caya je

    ReplyDelete
  5. Tahniah nina..byknyeee hadiah ^_^

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah.. Tahniah Nina..

    ReplyDelete

Hye Readers ❤

Komen anda sangat berharga. Komen yang mengarut etc akan di delete!!

Cepat atau lambat, In Shaa Allah, owner akan terjah ! =) Terima kasih drop komen.

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com