27 Oct 2021

Cornetto Love Rose!

Assalamualaikum Readers


Cornetto Love Rose | Aiskrim viral ni asal nak cari habis, ini pun SIL bongsu beli di 7E. Sebelum ni perasan aiskrim ni dijual di Thailand sebelum Malaysia. Harga tak pasti berapa. Yang pasti bentuknya seperti bunga rose. Ada jugak bunga rose yang boleh dimakan 🤣😅


Cornetto Love Rose sedap



Seperti yang tertera di pembalut, perisa peach. Rasanya terbahagi kepada 3 bahagian. Bunga rose rasa peach, vanila dan bawah sekali rasa coklat pekat. Boleh makan sekali sekala, kalau kerap mengundang penyakit 😆


4 comments:

  1. Mencari jugak cornetto love rose ni. Belum dapat lagi. Huhu

    ReplyDelete
  2. belum rasa..nampak cantik..hehe..

    ReplyDelete
  3. Belum dapat membeli dan belum mencuba rasa. Cantik bentuk bunga rose tu. Warna dahlah menarik peminat pink kan.

    ReplyDelete

Hye Readers ❤

Komen anda sangat berharga. Komen yang mengarut etc akan di delete!!

Cepat atau lambat, In Shaa Allah, owner akan terjah ! =) Terima kasih drop komen.

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com